جمعه 10 فرودرین سال 1403 00968-92512626
 
 
 

ثبت شرکت و اقامت در عمان

ثبت شرکت در عمان با مشارکت طرف عمانی

برای ثبت شرکت در عمان به این روش طرف ایرانی ۷۰% و طرف عمانی ۳۰% از سهام شرکت را دارا می‌باشند که این درصد تنها به دلیل وجود قوانین ثبت شرکت در عمان مطرح شده است، اما طرف عمانی طبق قراردادی که با طرف ایرانی منعقد می‎کند هیچ حق دخالتی در مدیریت و سود شرکت نخواهد داشت و تنها به دریافت مبلغی به صورت جزئی (توافقی) سالیانه اکتفا می نماید. انجام مراحل ثبت شرکت و اخذ اقامت در این روش در مدت 45 روز کاری انجام می شود.

ثبت شرکت در عمان در مناطق آزاد

 ثبت شرکت در مناطق آزاد عمان  به صورت مالکیت ۱۰۰% طرف ایرانی است. و نیازی به طرف عمانی نیست. نکته‌ی مهم در مورد ثبت شرکت در مناطق آزاد عمان، ارائه پروپوزال قوی به هیات تصمیم گیر آن مناطق می باشد که در صورت تایید، نسبت به ثبت شرکت در مناطق آزاد عمان اقدام مي شود(تهیه پروپوزال توسط شرکت فرسان مسقط به طور کامل انجام می پذیرد). کلیه مراحل ثبت شرکت، اخذ اقامت و تحویل زمین در مدت 45 روز کاری انجام می شود.

مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد

  • اخذ زمین از دولت عمان

  • اخذ اقامت ممتاز عمان برای سه نفر

  • اخذ کارت هویت

  • گواهی نامه رانندگی

  • افتتاح حساب بانکی شخصی بین المللی در عمان

  • امکان تردد در کشورهای حوزه خلیج فارس

درباره ما

گروه بارزگانی فرسان مسقط الدولی از جمله شرکت های فعال در زمینه های بازرگانی و بازاریابی،  ثبت شرکت های بزرگ و کوچک در عمان، اخذ ویزای عمان و امارات و برگزاری تور تجاری و نمایشگاهی عمان با توجه به آشنایی کامل به کلیه مناطق و شهر های عمان و همچنین آشنایی با فرهنگ و اقتصاد و نیز صنایع عمان و حضور در کشورهای حوزه خلیج (از گذشته تا امروز) و با در نظر گرفتن نیازمندی های همه جانبه همسایه پر جمعیت عمان با 28 میلیون نفر جمعیت، اقدام به بازاریابی و معرفی محصولات تولید کنندگان ایرانی و صادر کنندگان نموده است . لذا هموطنان عزیر ایرانی می توانند برای معرفی و عرضه محصولات خود در کشور عمان و ارتقا سطح همکاری بین دو کشور از طریق شرکت بازرگانی فرسان مسقط الدولی و از طریق شماره تماس و واتس آپ (92512626-00968) و یا آدرس ایمیل (m.hpars@yahoo.com) تماس حاصل نمایند.

 


 

تعداد محدودی اقامت کاری همراه با اجازه کار در عمان آماده واگذاری می باشد

تماس از طریق شماره تماس92512626-00968

09172646533

 

 

 


 

   

لطفا ما را دنبال کنید در..............

تلفن تماس ایران : 09172646533

تلفن تماس عمان:92512626-00968

 

 ویزای عمان، اقامت عمان از طریق ثبت شرکت

حساب بانکی خارج از کشور، نمایشگاه تجاری عمان، ثبت شرکت در قطر، ویزای تجاری قطر

 
Copyright © 2015, Sign Company Engineering Group, All Rights Reserved. Powered by Sign™
طراحی و اجرا : شرکت فنی مهندسی ساین